play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
  • play_arrow

    Drukčiji radio

Alonso produžio ugovor s Astonom i time ispisao povijest Formule 1

Alonso je 2005. postao najmlađim svjetskim prvakom u povijesti F1, a dogovorio je novi ugovor s Astonom s kojim želi postati drugi najstariji prvak.

Dvostruki prvak u Formuli 1, Fernando Alonso (42), produljio je ugovor s ekipom Aston Martina za koju se utrkuje od prošle godine. Tako je Španjolac otklonio sumnje kako će na kraju sezone otići u mirovinu nakon što je sam ranije priznao kako mora razmisliti hoće li nastaviti s utrkivanjem nakon ove sezone. 

Alonso je istaknuo kako mu je trebalo nekoliko tjedana i utrka kako bi razmislio jeli spreman dati Formuli 1 još nekoliko godina vrhuskih rezultata. Sezone su sada puno intenzivnije, bolidi također, kao i sve obaveze koje dolaze. Moja ljubav za F1 i Astonom se nije promijenila, ali htio sam vremena kako bih odlučio sam sa sobom – objasnio je Alonso nakon što je produžio ugovor.

Aston Martin i Alonso potvrdili su kako njegov novi ugovor vrijedi i za 2026. godinu, kada počinje nova era tehničkih pravila u Formuli 1. Upravo u toj promjeni pravila Aston Martin vidi svoju šansu kako bi zasjeo na vrh, s Alonsom na čelu.  

Alonso je bio najmlađi F1 prvak…

Alonso tako nastavlja pomicati granice normalnog u Formuli 1. Na isteku novog ugovora Španjolac će imati debelo preko 45 godina, što znači kako će postati prvi vozač u F1 s 45 ili više godina još od 1970-ih… Ali nije ni blizu rušenja rekorda za najstarijeg F1 vozača povijesti (Louis Chiron je s 55 godina i 292 vozio na VN Monaka 1955. godine).

Ali prosječna dob F1 vozača znatno je manja danas nego što je bila 1950-ih. Ono što Alonsovu priču čini još čudesnijom je i podatak kako je, kada je postao svjetskim prvakom 2005. godine, postao najmlađim prvakom u povijesti sporta s 24 godine i 57 dana. Skoro 20 godina kasnije vozi u nadi kako će osvojiti treću titulu prvaka.

– Formula 1 uzme vašu kompletnu energiju i vrijeme. Jednostavno morate predati sve u životu kako bi se nastavili utrkivati. Morao sam se pitati jesam li spreman za to. Nije mi bilo teško ostati u Astonu, želimo iste stvari, a kad je takav slučaj, onda lako sve dogovorite. Želim ostati u ekipi u kojoj se osjećam kao kod kuće. Htio sam im i pokazati vjernost, prije godinu i pol smo započeli ovu suradnju i ostvarili sjajne stvari.

Mirovina? Ne razmišlja o njoj…

Pa kada će onda u mirovinu? Tvrdi kako je u F1 još “barem” dvije godine.

– Sigurno to neće biti u 2025. ili 2026. godini jer je jedan od glavnih razloga mojeg ostanka promjena tehničkih pravila. Želim ući u novu eru s Astonom i raditi s Hondom (koja će biti dobavljač motora Astonu od 2026. godine, op. a.). Ajmo reći, još barem dvije godine. Neću ulaziti u detalje, još sam dugo u Astonu, a dokle god se utrkujem, želim dati sve od sebe i da pobjedimo.

Alonso je prošle godine osvojio osam postolja s Astonom, najviše od svih na gridu izuzev Red Bullovih vozača. Ako 2026. osvoji titulu prvaka, bit će drugi najstariji svjetski prvak u povijesti nakon Juan Manuela Fangija.

0%