play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
  • play_arrow

    Drukčiji radio

Do kraja godine zaključane cijene za 56 proizvoda

Iz Federalnog ministarstva trgovine su priopćili da se do kraja ove godine nastavlja projekat “zaključavamo cijene”, a koji ovo ministarstvo provodi s udruženjem poslodavaca Federacije Bosne i Hercegovine.

Poslodavci su u četvrtom krugu predložili snižavanje i zaključavanje cijena za 56 prehrambenih i higijenskih proizvoda, a četvrti krug će trajati od sutra (1. listopada) do 31. prosinca ove godine.

Federalni ministar trgovine Amir Hasičević (NS) pozdravio je ovu inicijativu i izjavio da su poslodavci i ovaj put pokazali društvenu odgovornost, naročito prema najosjetljivijim kategorijama. Napomenuo je da je sudjelovanje u ovom projektu dobrovoljno, i pored činjenice da je došlo do značajne stabilizacije cijena na tržištu.

“Listu smo korigirali u odnosu na raniji period, uvrstili smo još nekoliko artikala i vjerujemo da ćemo na ovaj način doprinijeti kvalitetu života svih, a posebno osjetljivih kategorija stanovništva, poput umirovljenika i radnika s nižim primanjima”, poručili su iz Udruženja poslodavaca FBiH.

Projekat “zaključavamo cijene” započeo je 15. prosinca prošle godine. Federalno ministarstvo trgovine zajedno s Udruženjem poslodavaca, udruženjima potrošača i Sindikatom trgovačkih radnika dogovorilo je da se na tri mjeseca snize i zaključaju cijene 40 prehrambenih i higijenskih artikala, kako bi se spriječilo naglo povećanje cijena i omogućilo i potrošačima s manjim primanjima da osiguraju osnovne životne namirnice.

Protokol su potpisala 32 trgovačka subjekta koji imaju više od 1.500 trgovačkih radnji u FBiH. U drugom krugu akcije, koja je počela u veljači ove godine, povećan je broj proizvoda na više od 50, a na spisak je dodano i nekoliko proizvoda koje najčešće koriste osobe oboljele od celijakije i dijabetesa.

Kako su priopćili iz resornog ministarstva, projekat je imao višestruku korist – potrošači su mogli ostvariti uštede od 50 KM na korpi označenih proizvoda, povećala se potražnja za proizvodima domaćih proizvođača koji su dali svoj doprinos u ovoj akciji, stabilizirale su se cijene osnovnih namirnica

Pozitivni efekti projekta, kako su priopćili iz Federalnog ministarstva trgovine, ponukali su trgovce da akciju produže do kraja godine. Za poslodavce je projekat “zaključavamo cijene” pozitivan primjer suradnje vlasti i realnog sektora.


0%