Dolce i Gabbana, poznati modni brand, lansirao je parfem za kojeg navode da je “karizmatičan” i “delikatan”. To ne bi bila prevelika senzacija da parfem nije za čovjekovog najboljeg prijatelja – psa.
Inspiriran bezuvjetnom ljubavi Domenico Dolcea prema njegovom vjernom psu Fefeu, na tržište je došao parfem istoimenog naziva. Fefe donosi maglicu za tijelo za pse, sa svježim notama Ylang Ylanga, sandalovine i mošusa, prenosi miss7.hr
Parfem je certificiran za korištenje na životinjama, te u sebi ne sadrži alkohol. Nježan je i karizmatičan, te je posebno osmišljen za energetične pse koji uživaju u igri.
Parfem je izazvao mnogobrojne reakcije, a njegova cijena iznosi “tričavih” 99 eura. Kupovina je moguća u Sjedinjenim američkim državama, Europi, ali i da se naruči na stranici Dolce i Gabbane.
Međutim, mnogi veterinari su reagirali i rekli da je parfem za pse “nepotreban” i da može uzrokovati više štete nego koristi.
Britansko kraljevsko društvo za prevenciju okrutnosti prema životinjama je upozorio da se ne preporučuje petljati sa njuhom psa, tako da se na njih stavlja dodatni miris koji može omesti sposobnost povezivanja psa sa okolinom. Njuh je najizraženije čulo kod psa, te samim time pomaže mu da spozna svijet, ali i prepozna ljude, druge životinje, hranu i drugo.
Reklama sa simpatičnim bišonom je oduševila javnost, a kako najavljuju iz modne kuće – parfem će oduševiti i pse.