Od početka godine do kraja lipnja, bavarski proizvođač prodao je gotovo 1,1 milijun automobila širom svijeta. BMW je plasirao više automobila od Mercedesa i Audija.
Nakon prve polovine 2024. godine, BMW vodi na ljestvici premium brendova po broju prodatih automobila na svjetskom tržištu.
U periodu od siječnja do lipnja, bavarski brend je prodao točno 1.096.486 automobila širom svijeta, što predstavlja povećanje od 2,3 posto u odnosu na isti period 2023. godine.

Od skoro 1,1 milijun prodanih automobila, oko 180.000 je bilo električnih. Prodaja modela sa nultom emisijom štetnih plinova porasla je za 34 posto ove godine u odnosu na isti period prošle godine. Međutim, kupci BMW-a i dalje se uglavnom oslanjaju na odabir benzinaca i dizelaša, te dijelom na hibride.
Najprodavaniji modeli su bili modeli Serije 3, X1, pa čak i Serije 7. Zanimljivo, prodaja luksuzne Sedmice zabilježila je porast od 22 posto u navedenom periodu.
Na drugom mjestu ljestvice premium brendova našao se Mercedes-Benz, sa oko 960.000 prodanih automobila širom svijeta i padom prodaje od 8 posto. Audi je bio ponovo treći, a proizvođač iz Ingolstadta je plasirao 833.000 automobila, odnosno 8 posto manje nego u istom periodu 2023. godine.