Dugoočekivani novi Bugatti Tourbillon, automobil koji je označio novu eru starog brenda, predstavljen je u četvrtak, 20. lipnja, navečer. Prezentacijom je potpuno dominirao Mate Rimac koji je zaslužan i za to što je umjesto električnog razvijen hibridni model.
Predstavio je brojne tehničke i dizajnerske detalje automobila koji košta oko četiri milijuna dolara i od 0 do 100 stiže za dvije sekunde.
Novi Bugatti u potpunosti je proizveden u Hrvatskoj, što je s ponosom istaknuo Mate Rimac. Predstavljanje je započelo njegovim obraćanjem pred francuskim sjedištem Bugattija, a hrvatski gledatelji zacijelo su se ugodno iznenadili činjenicom kako jedan od dva parkirana Bugattija Chirona ima hrvatsku registraciju.
Rimac je potom predstavio brojne specifičnosti automobila koji ima nešto vizualne sličnosti s prethodnikom Chironom, no zapravo je automobil koji ne dijeli komponente ni s njim, ni s Neverom niti s bilo kojim drugim modelom iz auto industrije.
Rimac je istaknuo zajednički rad tehničkog i dizajnerskog tima, a dio inspiracije pronašli su u starim mehaničkim satovima, što se najviše vidi na brzinomjeru koji je iscrtan sve do brojke 550 kilometara na sat.

Kao što se već puno puta spominjalo, riječ je o hibridu, no unatoč tome i 200 kilograma teškoj bateriji, lakši je od prethodnika benzinca. Proizvodi i jedinstveni zvuk koji predstavlja kombinaciju old school motora bez turba i električnog motora.
Rimac je rekao kako se ovakvi automobili koji se razvijaju od početka pojavljuju samo svakih nekoliko desetljeća i rekao kako je ovo nova era starog brenda. Na tom remek djelu zajedno su radile stotine ljudi koje su realizirale sve romantične i lude ideje koje su lako mogle biti izbačene jer su komplicirane ili preskupe.

Što se performansi tiče, njegovih 1800 konja do 100 kilometara na sat ubrzavaju za 2,0 sekundi, do 200 za manje od pet, do 300 za manje od 10, a do 400 za manje od 25. Maksimalna brzina iznosi 445 kilometara na sat. Cijena je četiri milijuna dolara.
Iako se i dizajn i proporcije automobila mogu pohvaliti iznimnim stilom, sve su površine, utori i usisni ventili pažljivo obrađeni kako bi uravnoteživali goleme aerodinamične sile automobila koji se kreće brzinom većom od 400 km/h, te zadovoljavali termodinamičke potrebe motora V16, elektromotora i baterije pri maksimalnoj izvedbi.
Zahvaljujući iskustvu rada na Veyronu i Chironu u proteklih više od dva desetljeća, Tourbillon u sebi sadrži cijeli niz patentiranih tehnologija. Tako, primjerice, stražnje krilo automobila ostaje spušteno i tijekom vožnje najvećim brzinama, uz savršenu ravnotežu sila koju omogućuju te najnovije inovacije. Krilo se koristi za stvaranje veće potisne sile pri manjim brzinama, te kao zračna kočnica za veću stabilnost pri usporavanju.
Za aerodinamičnu ravnotežu zaslužan je novi koncept difuzora, koji se počinje uzdizati odmah iza putničke kabine, i to pod savršenim kutom koji drži automobil u besprijekornoj ravnoteži. Difuzor je razvijen u skladu s novim sigurnosnim standardima i u potpunosti integriran u strukturu samog difuzora. To ga čini vrlo učinkovitim, ali i skrivenim od pogleda, što omogućuje „otvoreni“ dizajn stražnjeg dijela automobila.