play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
  • play_arrow

    Drukčiji

Rimac predstavio novi Bugatti – Tourbillon

Mate Rimac je sinoć u francuskom Molsheimu predstavio novi Bugatti. “Dame i gospodo, Tourbillon”, rekao je Rimac nakon što je izašao iz Chironovog nasljednika.

Osnovna cijena, bez dodatne opreme i drugih davanja, je 3.8 milijuna eura. Rimac kaže da je rasprodano skoro svih 250 primjeraka.

“Razvoj automobila Bugatti Tourbillon na svakom je koraku vođen Bugattijevom poviješću dugom 115 godina, kao i riječima samoga Ettorea Bugattija. Zajedno s dizajnerskim i inženjerskim timovima koji su željeli započeti novo i uzbudljivo poglavlje u priči o Bugatti sportskim hiperautomobilima, vodio sam se Ettoreovim mantrama koje kažu da ‘ako je nešto usporedivo, onda više nije Bugatti’ te da ‘ništa nije previše lijepo'”, rekao je Rimac. 

“Automobilske legende Type 57SC Atlantic, koji je poznat i kao najljepši automobil na svijetu, Type 35, najuspješniji trkaći automobil do sada, i Type 41 Royale, jedan od najambicioznijih luksuznih automobila svih vremena, poslužili su nam kao inspiracija. Istovremeno su dizajn, performanse i luksuz odredile temelje novog Tourbillona, automobila koji je elegantniji, uzbudljiviji i luksuzniji od bilo kojeg ranijeg automobila.

Drugim riječima, Tourbillon je jedinstven. I baš kao spomenute legende iz nekih prošlih vremena, Tourbillon nije napravljen samo za sadašnjost ili čak budućnost, već pour l’éternité – za vječnost”, rekao je.

Tourbillon razvija ukupno 1800 konjskih snaga, od čega 1000 u motoru na unutarnje izgaranje, a 800 u elektromotorima. Novi je motor izrađen od izrazito lakih materijala i teži svega 252 kilograma. Elektromotore napaja uljno hlađena baterija od 800 volti i snage od 25 kWh, koja je smještena u središnjem tunelu te iza sjedala. Na prednjoj električnoj osovini nalaze se dva elektromotora, dok se još jedan elektromotor nalazi na stražnjoj osovini. 

“Riječ je o prvom potpuno novom Bugattiju u zadnjih 20 godina. Prvi koji smo mi u novoj firmi Bugatti Rimac potpuno razvili, iako smo već radili modele poput Mistrala koji su već bili na bazi prethodnog modela s duplim W16 motorom. Ovo je prvi potpuno novi, razvijen je u Hrvatskoj od početka do kraja”, rekao je Rimac večeras prije predstavljanja.

“Ima puno veće performanse od prethodnika. Mogu reći da će biti proizvedeno 250 komada, da isporuka kreće 2026. godine i da smo već skoro rasprodani. Kupaca ima više nego što ćemo proizvesti auta zato što smo tek sada auto pokazali postojećim kupcima i već je među njima više interesa nego što ćemo proizvesti automobila”, dodao je.

0%