Najveća svjetska prehrambena kompanija Nestlé, koja je poznata kao prvi proizvođač hrane za bebe, dojenčad i srodnih proizvoda, sada se zbog pada nataliteta okreće proizvodima namijenjenim starijima od 50 godina, a to je potvrdio izvršni direktor Nestléa Mark Schneider.
“Dobna skupina 50+ u većini zemalja svijeta u idućih će se 10 do 20 godina znatno povećati. Taj trend i specifične prehrambene potrebe te dobne skupine prilika su za nas”, rekao je Mark Schneider za Financial Times.
To znači da će se Nestlé, najpoznatiji po mliječnim formulama i adaptiranom mlijeku za dojenčad, sada više fokusirati na proizvode koji se bave problemima koji dolaze sa starenjem, kao što je, primjerice, kontrola razine šećera u krvi, održavanje ciljne težine ili očuvanje mišićne mase.
Ipak, Schneider je rekao kako se ne odriču svojih korijena, što je prije svega prehrana dojenčadi, ali da vide veću priliku među osobama srednje i starije životne dobi, kojih je sve više.
Da im hrana za bebe više nije profitabilna, govori i činjenica da je prošle godine Nestlé morao zatvoriti tvornicu formule za dojenčad za kinesko tržište zbog naglog pada nataliteta u Kini, a sada ne žele ponoviti istu grešku pa smatraju da će im biti profitabilnije ako se fokusiraju na prehrambene proizvode za starije.