I Lamborghini se pridružio sve većem broju proizvođača koji su odlučili predstaviti novi logo.
Recept je poznat, a to je pojednostavljenje izgleda loga u skladu s aktualnim trendovima vezanim uz digitalne usluge. Prevedeno, trodimenzionalni otisak više nije u modi, kao ni korištenje teških grafika opterećenih detaljima.
“Hrabro, neočekivano i autentično”, tako u Lamborghiniju najavljuju prvi redizajn amblema nakon više od dva desetljeća.
Ono bitno je da je razjareni bik i dalje tu. Novi korporativni identitet donosi tek redizajn postojećeg rješenja. I to je dobro, jer je i postojeći bio bez mane, baš kao i automobili koje predstavlja.
Novi logo već se koristi na Lamborghinijevim digitalnim platformama i predviđen je za korištenje na nadolazećim modelima.
Nagađanja sugeriraju da bi mogao imati svoj debi na nasljedniku Huracana, koji se očekuje u nadolazećim mjesecima s plug-in hibridnim V8. Potom će revidirani amblem krasiti postojeće modele, poput Revuelta V12 ili redizajniranog Urusa koji iščekujemo.
Još jedna značajna promjena je da će razjareni bik sada stajati sam na Lamborghinijevim digitalnim kanalima, prvi put odvojen od štita. Dodatno, bit će tu “novi set ikona” razvijen u suradnji s Lamborghinijevim Centrom Stile.