Prije nekoliko dana, točnije 23. siječnja oko 19 sati i 45 minuta na stanici Čapljina iskočila je Talgo garninuta (tri vagona iste kompozicije), prilikom uvlačenja u slijepi kolosijek gdje se obično ta garnitura i ostavlja preko noći, saznaje portal “Avaza“.
Dan poslijeposlan je pomoćni vlak iz stanice Rajlovac da podigne garnituru, ali kako ne bude uvijek kako se planira i da se zataškaju izvandredni događaji, spomenuti pomoćni vlak iskače između Konjica i Bradine zbog čega dolazi do potpune obustave željezničkog prometa više od 24 sata.
Upozorenja strojovođa gdje postoje pisani tragovi od prije godinu dana, nadležne službe su ignorirale i pod svaku cijenu iste koji su pisali pokušavaju degradirati za što postoje mnogi pisani dokazi. Ovo je drugi slučaj u kratkom vremenskom periodu gdje spomenuti pomoćni vlak iskače prvenstveno zbog katastrofalno loše pruge na koje nadležni ne obraćaju pažnju.
Strojovođe koje svakodnevno voze ovom dionicom pruge svjedoci su katastofalnog stanja i još katastofalnijeg odnosa uprave prema svojim uposlenicima kojima svakodnevno život visi o koncu – kaže izvor “Avaza” iz Željeznica FBiH.