if( aicp_can_see_ads() ) {
}
play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
  • play_arrow

    Drukčiji radio

Kako se vratiti u formu nakon božićnih i novogodišnjih ručkova i večera

Nakon beskrajnih božićnih i novogodišnjih ručkova i večera, vrijeme je da se vratite u formu.

Kada jedete više nego inače, pogotovo ako pretjerujete s jako začinjenom hranom bogatom šećerom i soli, tijelo se puni toksinima. Zbog toga je važno pročistiti se nakon blagdana.

Važno je dati prednost hrani bogatoj antioksidansima, kao što je špinat, sok od naranče, borovnice i kivi. Artičoke, komorač i cikorija su odlični za pročišćavanje. Začini su također dobri za aromatiziranje jela, posebno đumbir.

Pijte puno tijekom dana. Osim vode, pokušajte i s pročišćujućim biljnim čajevima, poput onih na bazi anisa i komorača, piše Novi list.

Što ne raditi nakon praznika

Osim izbjegavanja sve visokokalorične i masne hrane, slatkiša, alkohola i gaziranih pića te onih bogatih šećerom, treba apsolutno izbjegavati post.

Iako to može biti primamljivo, preskakanje obroka ne donosi ništa dobro i zapravo je kontraproduktivno.

Vjerujete da time kompenzirate viškove, ali zapravo preskakanjem obroka vaše tijelo će, misleći da je u hitnom razdoblju, energiju dobivati ​​iz nemasne mase, a ne iz masti, s posljedičnim gubitkom mišića, a ne masne mase.

Kako se sportskom aktivnošću vratiti u formu

Osim usvajanja zdrave prehrane, koja se temelji na laganoj hrani i bogatoj voćem i povrćem, vrlo je važno također posvetiti pravu količinu vremena tjelesnoj aktivnosti.

Za brzo mršavljenje preporučuju se aerobne sportske aktivnosti, kao što su trčanje, vožnja bicikla i brzo hodanje. Sportom se morate baviti najmanje 30-40 minuta jer se upravo nakon prvih 30 minuta počinju mobilizirati masne rezerve.

Da biste se aktivirali, također se možete odlučiti prijaviti na tečaj plesa ili se baviti pilates vježbama za istezanje. Ili, za one koji vole vodu, počnite redovito odlaziti na bazen radi zdravog plivanja.

Kako biste učinili dobro i psihi, ali i tijelu, odlučite se za jogu.

Svako kretanje je dobro pa kada dođete kući, odaberite stepenice umjesto dizalo, donosi Novi list.

0%