play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
  • play_arrow

    Drukčiji

Musk odlazi s vodeće pozicije Twittera

Elon Musk objavio je da se povlači s čelnog mjesta Twittera jer je pronašao nasljednicu koja će za oko šest tjedana postati nova izvršna direktorica. Musk nije naveo njeno ime.

Krajem prošle godine Musk je najavio da se planira povući s čelne pozicije Twittera, ali tek kada nađe i imenuje nasljednika. Izvršni direktor mreže postao je pošto je kupio tu internetsku platformu u listopadu za oko 44 milijarde eura, no odmah je dao na znanje da to nije trajno rješenje.

Milijarder Musk vlasnik je tvrtke električnih vozila Tesla te SpaceX za proizvodnju svemirskih letjelica. Razdoblje koje je proveo kao izvršni direktor Twittera bilo je obilježeno kaosom i kontroverzama.

Početkom ovog tjedna najavio je da će s Twittera ukloniti sve profile koji su neaktivni već nekoliko godina pojasnivši da mu je cilj poboljšati platformu. Prema politici Twittera, korisnici bi se trebali prijaviti na svoj profil barem jednom u mjesec dana da bi izbjegli trajno uklanjanje zbog dugotrajne neaktivnosti.

“Eliminiramo profile koji godinama nisu aktivni, tako da ćete vjerojatno zamijetiti da vam broj pratitelja pada”, upozorio je Musk.

Analitičari kažu da su brojni oglašivači napustili stranicu i aplikaciju, a nova formula pretplate na Twitter Blue (za certificiranje i korištenje povlastica) nedostatna je da bi kompenzirala gubitak prihoda. No Musk nastavlja s ostvarenjem svojeg nauma, potaknut povratnim informacijama obožavatelja.

“Naporno radimo da bismo vaš feed učinili što zanimljivijim… Kakav je danas u usporedbi s onim prije šest mjeseci?”, upitao je nedavno u anketi. Oko 46 posto od 1.5 milijuna onih koji su glasali odgovorilo je “bolje”, a 38 posto “gore”.

Prema istraživačkoj tvrtki Insider Intelligence, prihod Twittera ove će godine pasti 28 posto jer oglašivači ne vjeruju Musku. U intervjuu BBC-ju on ih je uvjeravao u suprotno tvrdeći da je zamijećen povratak oglašivača i da je otprilike na točki rentabilnosti.

0%