if( aicp_can_see_ads() ) {
}
play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
  • play_arrow

    Drukčiji radio

U sudaru vlakova u Grčkoj poginule najmanje 43 osobe

Nevjerica, očaj i bijes zavladali su u Grčkoj nakon što su deseci ljudi poginuli u najgoroj željezničkoj nesreći u povijesti te zemlje. Najmanje 43 ljudi poginulo je u nesreći koja se dogodila 534 kilometra sjeverno od Atene kada se brzi putnički vlak, koji je vozio prema Solunu, zaletio u teretni vlak koji je dolazio iz suprotnog smjera na istoj pruzi, izletjevši nakon toga iz tračnica i zapalivši se.

Preživjeli putnici iz brzog vlaka, u kojem je bilo oko 350 ljudi, rekli su da se sjećaju samo da je vlak naglo stao, nakon čega je vagone progutala vatra. Mnogi su kroz prozore pobjegli od buktinje, a drugi su prilikom sudara izletjeli iz vlaka i pali do 40 metara dalje. Od 72 hospitalizirana putnika, njih 15 je otpušteno, a 57 je i dalje hospitalizirano, uključujući šest na odjelu intenzivne njege.

Velika većina stradalih su u dobi od 21 do 26 godina. Mladić u Općoj bolnici Larissa i dvije djevojke u Sveučilišnoj bolnici u posebno su teškom stanju. Akcija izvlačenja ljudi iz olupina vagona nastavlja se i jutros. Lokalne vlasti strahuju da bi broj mrtvih mogao biti veći budući da 50-ak obitelji još nije pronašlo svoje voljene.

Grčki premijer Kyriakos Mitsotakis oglasio se nakon što je sinoć obišao mjesto sudara putničkog i teretnog vlaka. Lokalni načelnik željezničke postaje optužen je za ubojstvo iz nehaja, dok je grčki ministar prometa podnio ostavku. 

Nakon što je obišao mjesto nesreće, grčki premijer rekao je da sve ukazuje na tragičnu ljudsku pogrešku. “Pravda će obaviti svoj posao”, rekao je u televizijskom obraćanju. 

Uhićen je 59-godišnji šef postaje zadužen za signalizaciju i optužen je za ubojstvo iz nehaja. Danas će biti izveden pred istražitelje i priznao je da je pogriješio, javlja ERTT. Tijekom ispitivanja je navodno rekao da je “možda krivo rukovao”. Napomenuo je i da je “imao puno posla” te da je bio “umoran i preopterećen”.

Prema njegovim tvrdnjama, došlo je do oštećenja PPC stupa u Palaeofarsalosu i stoga je putnički vlak bio usmjeren do linije silaska kako bi se izbjegao strujni udar. Vratio se na uzlaznu liniju i ubrzo nakon Larise, u točki 118 A, ponovno je vođen do silazne linije, gdje se nalazio drugi vlak, nakon čega je došlo do sudara.

Članovi sindikata željezničara vjeruju da sigurnosni sustavi nisu radili kako treba. Navode kako godinama upozoravaju na probleme.

0%