Jedan nizozemski supermarket uveo je tzv. “chat blagajne” (kletskassas) u pokušaju da pomogne starijima da se osjećaju manje usamljeno.
Nije tajna da se ljudima ovih dana uvijek žuri, ali jedan nizozemski lanac odlučio se suprotstaviti tom trendu usporavajući stvari. Još 2019. supermarketi Jumbo otvorili su svoju prvu chat blagajnu u Vlijmenu u Brabantu, piše Unilad.
Ideja je bila kupcima ponuditi sporiju blagajnu, odnosno red u sklopu kojeg se potiče na razgovor one ljude kojima se ne žuri toliko. Jumbo je dobio pozitivne povratne informacije o svojoj kletskassi, pa su se u rujnu 2021. obvezali da će ih proširiti diljem zemlje, s ciljem otvaranja njih 200, ciljajući na područja koja su posebno pogođena usamljenošću.
“Mnogi ljudi, posebno stariji, ponekad se osjećaju usamljeno. Kao obiteljska tvrtka i lanac supermarketa, mi smo u srcu društva. Naše trgovine su važno mjesto susreta za mnoge ljude, želimo igrati ulogu u prepoznavanju i smanjenju usamljenosti. Ponosni smo na to što mnoge naše blagajnice vole sjediti iza kletskassa”, izjavila je Colette Cloosterman-van Eerd, glavna komercijalna direktorica Jumba.