Iako se posljednjih dana na društvenim mrežama i u javnosti masovno pozivalo na bojkot kupovine ove subote, stvarnost na terenu pokazala je sasvim drugačiju sliku.

Trgovački centri širom BiH bili su krcati, redovi na kasama nisu jenjavali, a kupci su, kako se čini, „bojkotovali“ samo deklarativno. Posebno zanimljiv prizor zatekao je one koji su pokušavali pronaći parking ispred većih trgovina – mjesta se nije moglo naći ni za lijek. Vozači su kružili u potrazi za slobodnim prostorom, dok su neki čak parkirali na trotoarima i zelenim površinama, što dovoljno govori o „ozbiljnosti“ bojkota.

Unutrašnjost marketa izgledala je kao u danima pred praznike – prepuni kolica, naguravanja ispred akcijskih artikala i strpljivo čekanje na naplatnim kasama.

Društvene mreže bile su preplavljene fotografijama i komentarima koji su ismijavali kontradikciju između poziva na bojkot i realne situacije u trgovinama. I dok su pojedini zaista odlučili ostati dosljedni i ne otići u kupovinu, čini se da je većina ipak odlučila da „još ovaj put“ napravi izuzetak.

Ostaje da se vidi hoće li slični pozivi u budućnosti imati jači odjek ili će sve opet ostati samo na riječima.