Mark Zuckerberg i njegovi kolege s Harvarda su 4. veljače 2004. godine pokrenuli društvenu mrežu koja je ubrzo osvojila većinu korisnika interneta. Facebook se prvo proširio na druga američka sveučilišta, da bi se potpuno otvorio svima 2006. godine. Šest godina kasnije Facebook je došao do milijardu korisnika.
Društvena mreža mijenjala je izgled kroz godine.
Iako je ova društvena mreža i dalje najpopularnija na svijetu s više od tri milijarde korisnika, njezina popularnost među mlađim generacijama opada. Mnogi mladi izbjegavaju Facebook jer su na njemu prisutni članovi njihove obitelji, što smanjuje privlačnost platforme za dijeljenje osobnih sadržaja.
Unatoč tome, Facebook ostaje dominantna platforma, posebno među korisnicima starijim od 40 godina. Globalno, najveći rast korisnika bilježi se u dobnoj skupini od 45 do 65 godina, iako su i dalje najzastupljeniji korisnici između 25 i 34 godine.
Iako se suočava s izazovima poput širenja dezinformacija i konkurencije drugih platformi, Facebook nastavlja prilagođavati svoje funkcije i usluge kako bi ostao relevantan u stalno promjenjivom digitalnom okruženju.