Federalni ministar trgovine Amir Hasičević, nakon sastanka s predstavnicima Udruge poslodavaca i Udruge potrošača, najavio je da će akcija “Zaključavamo cijene” biti nastavljena nakon 15. ožujka, odnosno produljena za još tri mjeseca, do 15. lipnja, i to s većim brojem artikala – 50 plus.
Na sastanku su analizirani učinci dosadašnjeg tijeka akcije, to jest protekla dva mjeseca od njezina početka. Na konferenciji za medije u Sarajevu Hasičević je naglasio da su sudionici ocijenili akciju kao vrlo uspješnu s obzirom na to da su uspjeli animirati domaće proizvođače, prije svega iz prehrambene industrije.
– Sastanku su prisustvovali i predstavnici velikih trgovačkih lanaca koji posluju i mimo teritorija BiH. Jedan od zaključaka je da je ovakva vrsta akcije usmjerena na kontrolu cijena i jedna je od najboljih u okružju. Naše buduće aktivnosti odnosit će se na bolje prepoznavanje ove akcije na tržištu. Do sada je bilo nekih poteškoća u pronalasku i markiranju artikala, ali dogovorili smo da će to biti stabiliziran proces. Nadamo se uspješnoj suradnji i dalje. Već sada je izvjesno da se ova akcija nastavlja i u iduća tri mjeseca – kazao je Hasičević.
Marin Bago iz Udruge potrošača Futura iz Mostara kazao je da su potrošači zadovoljni akcijom, ali da mora istaknuti i neke probleme koji se odnose na to da svi potrošači nisu kompletno informirani te da su primijetili da su u nekim objektima lošije označene cijene predmetnih artikala.
– Dogovoreno je da ćemo ići s 50 plus artikala, i to ne bilo kojih, nego onih na koje su domaći potrošači naviknuti. Dakle, nikakva lošija kvaliteta ne dolazi u obzir – kazao je, uz ostalo, Bago.