Priče koje se prenose s koljena na koljeno vrlo često su mit, ali ne i kada je riječ o hrani. Dijetetičarka Susie Burrell kazala je kako savjeti o pilećoj juhi, jabukama, špinatu i ribi imaju znanstvenu podlogu.

Pileća juha za dušu

Beneficije pileće juhe dolaze zapravo iz kostiju koje su dobre za imunitet. Napomenula je kako kupovne juhe ne sadrže ove sastojke. Ova juha pomaže u liječenju prehlade i puna je cinka, kalcija i magnezija koji djeluju protuupalno.

Jabuka vas spašava od liječnika

Burrel ističe kako radije jede mrkvu jer ima manje šećera, ali i jabuka i mrkva imaju isti učinak. Snižavaju tlak i kolesterol te povećavaju razinu vitamina C. Jabuka jača zube, sprječava njihovo kvarenje, a dobra je i u zaštiti od Alzheimerove bolesti.

Riba je hrana za mozak

Ribe bogate omegom 3, poput lososa, svježe tune i sardina su dobre za razvoj mozga, pogotovo kod djece. Postoji veliki broj dokaza da riblje ulje poboljšava kognitivne sposobnosti. Ukoliko ne volite okus ribe, koristite riblje ulje u hrani.

Od špinata rastu mišići

Ova poveznica popularizirana je crtanim filmom “Popay” 1980-ih godina, a Burrell kaže kako je zaista istinita.

Špinat vam daje hranjive sastojke koji su potrebni za rast mišića. Jedan kilogram špinata dnevno ubrzava rast, ali je i vrlo zdrav jer je izvor vitamina A i C te minerala poput kalcija i željeza, kazala je Burrell.

Čokolada smanjuje menstrualne bolove

Magnezij u tamnoj čokoladi olakšava grčeve i druge simptome PMS-a. Sadrži veći procenat antioksidansa i manje šećera, a i dalje aktivira hormon sreće, kazala je Burrell.

Čaša mlijeka za jače kosti Mlijeko je odlično zbog visokog procenta kalcija i magnezija, a upravo magnezij i aminokiselina triptofan su povezani s relaksacijom.

Čaša toplog mlijeka prije spavanja je dobra ideja za relaksiranje tijela, kazala je Burrell.

 

Želimo čuti vaše mišljenje:
IZVORVečernji list
Podijeli objavu