Limunada je najbolji izbor za vruće ljetne dane, a možeš ju poboljšati tako da joj dodaš probiotike. Zbog fermentacije koja se dogodi u ovom spoju, tvoja će limunada sadržavati gomilu zdravih bakterija, esencijalnih za normalnu funkciju probave. Vodeni kefir i kombucha samo su neki od odličnih produkta fermentacije, što ih čini punima probioticima i enzimima.

Budući da zahtijevaju nabavljanje određene bakterijske kulture i dosta vremena na napraviti, uz pomoć sirutke (koja je dostupna u gotovo svakoj trgovini) i osvježavajuće limunade, možeš dobiti jednako jako i zdravo probiotičko osvježavajuće piće.

Ova se limunada, čiji recept je preuzet s portala Wellness Mama, vrlo lako radi i spremna je u samo nekoliko dana, a neće ti trebati zahtjevni sastojci.

Sastojci: 150 g šećera (nerafiniranog, smeđeg) 2,5 do 3 litre filtrirane vode 10 limuna ili limeta, iscijeđenih 250 ml sirutke

Priprema: U posudi, vrču ili staklenci od najmanje 3 i pol litre pomiješaj šećer i malo vruće vode tek toliko da se šećer ima u čemu otopiti.

Dodaj sok limuna ili limete i napuni staklenku do 3/4 s vodom.

Osiguraj joj mjesto na sobnoj temperaturi pa dodaj sirutku.

Dobro pokrij i ostavi da stoji dva do tri dana. Nakon toga ju prebaci u hladnjak i pij 1,5 – 2 decilitra dnevno. Aroma pića intenzivirat će kroz dane. Postane li prekisela jer se šećer sasvim razgradio, dodaj malo stevije za bolji okus.

Želimo čuti vaše mišljenje:
IZVORBljesak.info
Podijeli objavu