Umjesto svjetskih celebrityja, Marks&Spencer ove se godine odlučio na potpuno novi pristup i za svoju božićnu reklamu “unajmio” medvjedića Paddington, jednog od omiljenih likova iz dječjih priča.

Reklama započinje kako se nespretni lopov posklizne na snijeg na krovu njegove kuće, što probudi medvjedića iz sna. Budući da je znatiželja jača od straha, Paddington na prozoru provjerava što se to događa na njegovom krovu i vidjevši čovjeka obučenog u crvenu jaknu i kapu (zapravo masku) misli da je to zapravo Djed Božićnjak.

Uvijek voljan pomoći, mali Paddington nudi lažnom Djedu Božićnjaku pomoći dijeliti poklone, unatoč prosvjedima lopova da on nije Djed Mraz. Naravno, provalnik na kraju uviđa svoju grešku, a medvjedić Paddington pokazuje lopovu uzbuđenu obitelj dok otvara svoje poklone.

Na kraju reklame medvjedić nudi lopovu sendvič s pekmezom kojeg inače čuva ispod svojeg šeširića, što izmami suze okorjelog lopova.

Želimo čuti vaše mišljenje:
IZVORwww.24sata.hr
Podijeli objavu